torsdag 29 september 2011

svart inredning

...däremot har jag lite svårt för. I förra inlägget visade jag bilder på några svarta hus som jag tyckte var snygga, men svart inredning? Blir gärna lite vräkigt och smaklöst? Svulstigt? Vulgärt? Några exempel:

Snygg svart inredning:


 Smaklös svart inredning:


Tveksamt:


De stormönstrade svarta tapeterna har vi ju dragits med ett tag nu:


Då tycker jag det här är snyggare:


Och tröttnade ni nu på svart-vitt så kommer färgerna här:

Nej, jag gillar vit inredning bättre än svart inredning!

2 kommentarer:

  1. hmm, en hel del av de svarta inredningarna var ändå rätt fina... men det svarta gör att det blir så mörkt att det är opraktiskt. Så mellan att välja svart eller vitt så väljer jag det vita, men helst med inslag av lite glada färger! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...