söndag 23 oktober 2011

inredning med hästtema

...inte inredning för hästar utan inredning med hästtema handlar det om idag. Om du har en sådan där alledels ljuvlig hästgård som jag gör reklam för ibland så kanske du vill inreda med lite hästigt också? Jag har letat och här kommer några bilder.   

Front Designs prisbelönta Hästlampa från 2005, höjd 210 cm!


bild ovan och nedan funnen här


hästbilderna kommer härifrån

juldekorationer
bild ovan och nedan härifrån


bild ovan och nedan härifrån
trådgårdsdekorationer härifrån
bilden ovan och nedan härifrån
samma tavlor som ovan men nu härifrån
Ovanstående tycker jag bevisar att man kan få ha "hästaffischer" på väggarna fastän man är en vuxen hästtjej!? De amerikanska barnrummen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om? Lite mycket kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...