onsdag 30 november 2011

en vit jul

jag kände att jag är tvungen att hänga på trenden att skriva om juldekorationer som alla andra inrednings-siter gör. Nu är ju inte det där med julen riktigt min grej - jag har svårt för smaklösa röda tomtar, barnens julpyssel från dagis och fula smällkarameller. Jag har aldrig tid att vara pysslig och dekorera eller göra pepparkakshus.

... men på temat vit jul hittade jag några fantastiska miljöer som jag faktiskt skulle kunna tänka mig till jul:


länk

länk
länk
länk
länk
länk
länk
länk
länk
länk
Och just på julen får det faktiskt gärna vara snö ute (bara eländet försvinner fort sedan)
länk

Själv vill jag ju fortfarande helst åka till "finaste julhuset" - men ännu har jag inte löst varifrån de pengarna skall komma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...