måndag 2 januari 2012

inredning på Mallorca

nån som vill följa med till Mallorca?


Hittade den här affären som jag känner att jag bara måste besöka.

Och så ligger den på Mallorca - vem trodde att Mallorca bara var grisfester, hawaii-skjortor, plaststolar och smaklöshet?

Rialto Living - CARRER SANT FELIU 3C, 07012 PALMA DE MALLORCA. Open: Monday - Saturday 10.00 - 20.30 Map

Möbler och inredningsprylar:


Och kläder!


Passa också på att besöka en av Desiguals affärer när du är i Palma. Fler shoppingtips här.



Hotell att välja på. Visst kan man bo stiligt/stilfullt/snyggt på Mallorca också:

länk
länk
länk
länk
Jag gillar Mallorca, har varit vid Alcudias underbara strand två gånger och bott på hotell i Palma en gång. Men jag tror nog att jag har shoppat i fel affärer och bott på fel hotell när jag ser det här?

Som på beställning tillhandahåller Reseguiden.se en artikel om Mallorca, "Palma de Mallorca, en liten storstad".
"Palma de Mallorca är en liten stad på semesterfavoriten Mallorca. Trots sin storlek har den känsla av storstad, med grym shopping och restauranger i världsklass."
När åker vi?

1 kommentar:

  1. Oj, hoppsan, missade detta när vi var där. Vad syyyynd!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...