torsdag 23 februari 2012

kakburk för 5490 kr

Kunde inte låta bli att dela med mig av den här bilden. Jag har hittat den på Facebooksidan Family Living - The True Story (så jag ska inte ta åt mig äran själv).


Ett slott på frukostbordet, det är tydligen någon slags kakburk och koppar som kan staplas till ett slott - och kostnaden för denna "pryl" är 5.490 kr. Den som skrivit texten kallar dessutom skapelsen för "Finaste Huset".

Hittar prylen hos inreda.com :

"Palace Frukost Set 10 delar, Seletti. Palace - arkitektur på porslin - ett helt fantastiskt porslinset i 10 delar. 6 st koppar och 1 st mjölkkanna, 1 st sockerskål, 1 st bricka och 1 st kakburk med lock. När man staplar dem på varandra bildar de ett palats! "

Känner nästan att jag kan leva utan en sådan! Trots att den faktiskt är godkänd för livsmedel (!) .

Men jag måste kolla mer på inreda.com någon annan dag - där fanns mycket annat fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...