måndag 5 mars 2012

helgens inköp av inredningsprylar

"Ljuslyktor är vår nya soffkudde" skriver Frida Ramstedt i GP (ja, i höstas skrev hon det men det tar ett tag innan jag kommer till handling liksom).
"- Ljuslyktor är stort. Det känns som att de har blivit inredningens nya soffkudde. Det är en produkt som man snabbt och enkelt kan variera efter säsong och byta ut när man tröttnar, säger Frida Ramstedt, som driver bloggen Trendenser.se."
 Jag har tittat och jämfört och ville gärna köpa ljuslyktor till balkongen. Men på något sätt fanns det för många att välja på och så var de för dyra. Jag har letat och letat men vid ett besök i den lokala "bygghandeln" hittade jag dessa stora krusidulliga ljuslyktor. Till riktigt bra pris. De är i plåt så de tål kanske lite regn innan de rostar? Tills vidare står de i vardagsrummet. Fina?


Helgens andra inredningspryl-inköp var tofsar med bling från Chilli i Göteborg. Till bra pris och jag kunde inte motstå. Nu saknas bara draperierna som de skall användas till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...