tisdag 20 mars 2012

trädgårdsmöbler modell annorlunda

jag har börjat få så pass mycket vårkänslor att jag längtar ut i trädgården och då har jag funderat på nya trädgårdsmöbler. Eller utemöbler heter det också.

Trädgårdsmöblerna och trädgårdsmiljöerna nedan passar kanske inte riktigt in hos mig - men några av dem var väldigt läckra!

om du har en sådan där fin matta i trädgården förväntar du dig nog inget regn? Inget för svenska somrar inte. Mattan är jättefin, särskilt till poolen! länk.
Den här "Trivselbågen Sommarsäng" är jag lite fascinerad av faktiskt. Praktisk när man inte har några träd att binda hängmattan i. 6990 kr tydligen. länk
Och det här kändes väldigt socialt, gruppen heter Together. 13 490 kr - samma länk som ovan.
Varför inte en gräs-soffa? Kanske lite sticksigt? länk
jag är säker på att man får badpojken och utsikten på köpet om man köper en sådan här?! länk
spännande sak, gärna utan strutsarna dock. länk
Hur man får det mysigt på sin betong-uteplats handlar det om här. Tyvärr återigen inte helt lämpligt för det svenska klimatet. Fint. länk
plast-trädgårdsmöbler behöver ju inte vara så illa som det låter. Upplysta också. länk
Jag återkommer någon dag när jag har hittat något som bättre passar in i min trädgård och på min balkong och till min plånbok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...