fredag 17 augusti 2012

Ernst

finns det nån annan än Ernst som säger "jag bara äääälskar det materialet" om trista grå betongplattor?


Men visst 2012 års hus blev snyggt! Riktigt snyggt. Frågan var bara vem som skulle vilja bo i en sommarstuga långt ut i skogen (tror det var Värmland?) - svaret blev en norsk familj. Länk till Sommar med Ernst 2012 här.

Jag har faktiskt lite svårt för Ernst - lite väl hemvävt på nåt sätt, men gillar en del av hans idéer. Så jag spelar in programmen och snabbspolar till det som är intressant. Mer inredning mindre barfota-Ernst  liksom.

Finast den här gången var sovrummet. Jag gillade faktiskt vasslampan och fönsterskydden i sovrummet. Mindre goda idéer var vedtravarna under bänkarna i stora rummet - alla som någonsin eldat med ved vet hur det skräpar. Utedusch betyder att dela sin dusch med en hel del kryp och sniglar - blä.




håller med syrran, tre karlar i ett badkar är lite för mycket?
Och för den som gillade projektet kanske jag kan rekommendera detta (något större men i samma stil?) fastighetsobjekt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...