torsdag 2 augusti 2012

ön tidö-lindö

apropå öar - mamma, är det här ön där vid hade båtplats när vi hade sommarstuga på Strömskär? För er andra så var jag nio år då så ursäkta om minnet är osäkert och jag inte riktigt känner igen mig? Men tror nog att det här är båtbryggan där båten var förtöjd, för till "vår" sommarö var man tvungen att ta båten förbi Tidö-Lindö.
Tidö Klockargården 1, Tidö-Lindö Västerås, pris 4 900 000





... tänk vad man kan hitta på Hemnet ;)

Många (småkalla, blåsiga, småregniga) svenska vår/sommardagar kan jag minnas ha åkt förbi det huset med den lilla öppna motorbåten, efter att pappa i bästa stil hade svurit lika mycket som snurran inte gick igång...


Så gillar jag Rörvikshus husreklam som dyker upp bredvid husannonserna på Hemnet just nu, kanske skulle byta husmodell på ön?


länk till huset


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...