måndag 20 augusti 2012

sommartema - hängmatta

visst är en hängmatta den ultimata symbolen för sommarvila? Bilden av sommaren där du drömmer om att ligga i hängmattan och läsa en god bok i halvskuggan hela semestern. Och hur ofta blir det så?

Jag har alltid drömt om en hängmatta - men tills nu har jag aldrig riktigt haft någonstans att hänga upp den. Kanske har jag tidigare aldrig haft nån ro att ligga där heller? Nu är sommaren snart slut och det blev ju inte så särskilt varm - men jag har i alla fall köpt och monterat upp min hängmatta!

halvskugga - härligt
hängmattan är inköpt hos Åhlens till halva reapriset! Jag var säker på att det skulle vara en vit med fransar.
och utsikten mellan trädtopparna
här kan man ligga och meditera över livet!
Hängmattan är fäst med en uppbindningskrok för hästar och ett transportgrimskaft - båda tillverkade för att tåla tyngden av 500 kg bråkig häst. Då borde det väl hålla för mig?
Så nu hoppas jag på bättre sommar nästa sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...