måndag 24 september 2012

Bed & Breakfast i Skåne

här finns ett fixt och färdigt B&B i Skåne för den som är intresserad. Jag har ju en dröm i framtiden om ett B&B. Fast inte riktigt än, jag är inte redo tidsmässigt. Men det hindrar mig inte från att i stillsamhet "undersöka marknaden" eller snarare vara nyfiken...

Glimminge Stjärnegården,Glimminge, Simrishamn, pris 4 700 000 kr
Mäklaren: Villa Stjärnegården, Bed & Breakfast beläget vid Gislövs Stjärna med ett vackert och kommersiellt läge mellan Smrishamn och Ystad.






Jättefint! Charmigt! Allt klart och bra läge. Hemsidan är ganska tom, åtminstone i min webbläsare? Info finns t.ex här. Citat om hotellet nedan:
Bland öppna fält och omgiven av naturområden av riksintresse ligger Stjärnegården. Gården var från början fyrlängad men har sedan den byggdes 1869 renoverats och byggts om flera gånger. Gården totalrenoverades 2008 och har ljusa fräscha rum, alla med egna badrum, trägolv och komfortabla sängar. Alla rum på den ombyggda vinden har tak upp i nock och synliga bjälkar. Här kan man njuta av lugn och ro inomhus och i trädgården där man kan grilla, spela boule eller bara slappna av.

2 kommentarer:

  1. Jag blev så glad den dagen jag hittade
    din blogg eftersom du har så intressanta husinspirationsinlägg.
    Härlig byggnad!
    Mest gillade jag vindsrummet med den gråputsade väggen.
    Kraaam!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...