söndag 9 september 2012

betongväggar

har du otur nog (?) att inte ha ett modernt hem med råa betongväggar? Ont om tomma industrilokaler att inreda på din hemort? Lugn, MrPerswall säljer tapeter med rätt motiv. Tapetsera över dina blanka vita väggar och förvandla ljust & fräscht till murrigt och rått.






ja, plåtväggen är faktiskt en tapet.


själv gillade jag denna fototapet bäst om vi skall hålla oss till den murriga färgskalan:


Till skillnad från Ernst så tycker jag inte grå betong är så vacker...


2 kommentarer:

  1. Hej,

    Vad kul att ni skriver om vår nya kollektion Expressions!

    Jag publicerade precis en länk till er blogg på våra facebook, www.facebook.com/mrperswall, hoppas det var OK, hojta annars till och hör gärna av er om ni vill ha mer bilder eller info.

    Ha en fortsatt fin dag,

    /Jenny Martinsson
    www.mrperswall.se

    SvaraRadera
  2. Tackar!

    Jag har en fototapet hemma från Mr Perswall. När vi var i Paris tog min dotter ett foto av Eifelltornet som vi gjorde fototapet av. Jätteläckert!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...