måndag 10 september 2012

Webb-TV Det Knackar

Jag hade sett fram mot Mija Kinnings nya program "Det knackar", skulle ha premiär förra tisdagen tror jag? Jag letade och letade i min TV-tablå utan att hitta något? Tänkte jag kanske hade tagit fel på datum? Så läste jag Expressens artikel "Premiär! Nytt program med Mija Kinning" och förstod att detta underbara program bara visas på webb-tv. Jaja, jag har ju en dator också så varför inte?
Mija Kinning, som är känd från TV4:s "Bygglov", har nu alltså släppt traditionell tv för att satsa på sitt eget program i webb-tv.

Webb-tv programmet "Det knackar" kommer att sändas på expressen.se varje torsdag i tio veckor framöver. Du hittar också programmet via Hemtex.se eller via detknackar.se

 I vanlig ordning skapade Mija ett alldeles fantastiskt resultat. Ett ganska öde vardagsrum blev varmt och ombonat! Mija är min absoluta favoritinredare på TV!!  Resultatet:



Speciellt gillade jag soffan - den vill jag ha (fast jag tror inte den får plats i mitt vardagsrum. Skulle i sådana fall behöva Mijas hjälp att fixa först?). Soffan kommer tydligen från Fogia:



Eller vad sägs om den här soffan? Vem sitter i en soffa framför Tv:n? En liggsoffa ser skönt ut.

2 kommentarer:

  1. Var kommer den vita liggsoffa ifrån??

    SvaraRadera
  2. Ledsen minns inte det. Har klantigt nog glömt att länka också. Hälsningar Suss

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...