tisdag 6 november 2012

tv-inredare vi vill och inte vill ha

för ett tag sedan hade Expressen en artikel "vilken inredare vill du släppa in i ditt hem", "Vem skulle du vilja inredde ditt hem? Rösta på din favorit." Här är svaret:
lånat från Expressen.se
Mija Kinning vinner stort! Mija är TVs bästa inredare! Och jag håller med, de andra skulle jag inte släppa in i mitt hus. Ibland kan det bli alldeles hemskt - och apropå det - här har några amerikanska inredare gått lös på folks hus "A Dozen of the Worst-Ever 'Afters' of Home-Decorating TV"






Följande citat från artikeln håller jag inte med om - för jag gillar inredningsprogram på TV
"Home-decorating shows are really only great when they're terrible; let's face it, sometimes a truly hideous "after" shot is the only thing that makes the scripted lines and contrived subplots worth following."
P.S jag var tvungen att googla vem Tom Bertling är (han som hamnade sist på Expressens lista ovan) för honom har jag aldrig sett på tv (och jag har sett det mesta vad gäller inrednings-TV). Tydligen inreder han i något som heter förkväll (är det ett sånt där eftermiddagsprogram?). Följande hittar jag om hans inredning, här:

...vilket gör mig säker på att jag inte vill låta honom inreda mitt hem.

Men Mija eller Roomservice får gärna komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...