fredag 28 december 2012

mitt vardagsrum, elementskydd

kanske det vore snyggt med elementskydd i mitt vardagsrum för att slippa se de trista elementen? Jag har fönsterbänkar i mörkgrå marmor, men de sitter lite löst och ett är sprucket. Jag vill nog helst ha elementskydd i ek för jag har redan så mycket vitt i rummet. Vad tror vi om de här:

från Woody Trähandel, länk. Kommer tydligen från Lundbergs, länk. Priser här

de två bilderna ovan från Lundbergs, länk.
hos Lundbergs kan man få fönsterbänken med luftrännor också. Måste ju vara bra?
hos Snickeri36 hittade jag denna lösning. länk
Jag hittade inga bra gör-det-själv-länkar, men det borde ju inte vara helt omöjligt att snickra själv (läs Mannen snickrar)? Måste de stå på golvet? Jag skulle vilja att de hängde i fönsterbrädan så att det blir lättare att dammsuga under.

Det är det här problemet jag vill lösa:



...fast jag måste erkänna att just nu har jag ingen ork eller pengar över för inredning eller husarbete hemma. Räcker att titta på fina bilder. Kanske.

Länkar:

Ram med rotting - länk
Äntligen hemma - Lulu Carter länk (inte min stil men dock...)
Lite tips från Viivilla.se här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...