söndag 23 december 2012

om julen är så här

så är det fint med jul! (men se längst ner också - för säkerhets skull)





alla bilder ovanifrån härifrån - länk 
bild från facebook nånstans

Men vem av oss tror på de här bilderna om julens perfektion? Eller helmysighet? Tror du på tomten också?

själv vill jag ha en sådan här julgran i år! Bilden från Lindex julreklam. Varför byr sig om julgranen när det är julklapparna osm är det viktiga? Eller hur var det nu...
...och det här är min önskelista! (denna bilden också lånad från facebook)
...och det här är sanningen?

Fast jag får inte ha en sådan negativ inställning till julen säger min syster för då förstör jag julkänslan för alla andra också. Så nu ska jag skärpa mig och njuta av fina julbilder. Och inte vara elak, för då kommer inte tomten. Kram till alla (oavsett vad ni tror på)!

för det här har väl inget med julen att göra? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...