måndag 14 januari 2013

inredningsmässa, blomtavlor

igår bloggade jag ju om att jag hade varit på inredningsmässan Öppet Hus Expo på Elmia i Jönköping. Här kommer några fler bilder.

Förra året sparade jag på canvastavlor med blommotiv. Meningen är att de skall bli till en tavelvägg när vi inreder uterummet som vi byggde förra sommaren. Känslan skall bli att sitta i ett blomrum. Jag har massor av blomtavlor. Barnen tycker att jag har fått "dille" på blomtavlor. Det var skönt att hitta flera blomtavlor på inredningsmässan och få bekräftat att fler än jag tycker att det är fint. Så här är blomtavlorna. Utställarlistan finns här för dig som vill veta vem som säljer vad.

ungefär så här ska det se ut i mitt uterum
blommor i annat format än tavlor - så ljuvliga rosa tygrosor.
och så här är det ju - eller hur? Önska, drömma och sen gör man det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...