måndag 19 augusti 2013

Ernsts idéer sommaren 2013

Alltså, jag har ju gnällt lite om Ernst (alla som läser en inredningsblogg vet vilken Ernst jag menar;) ) och alla hans käcka idéer. Men i år har han gjort så fint i programmet "Sommar med Ernst"! Jag är såå avundsjuk. Vill ha orangeriet med alla idéerna och all inredning. (De flesta bilderna kommer från TV4 programsiten)








Sommar med Ernst får summera inredningssommaren på TV - svensk sommar, vacker natur, naturlig inredning, ta tillvara på naturen. De andra tv-programmen om hus och inredning har mest varit (gamla) repriser.

Fast jag brukar spela in programmet så att jag kan snabbspola förbi matlagningen...

Och är du ett stort fan av Ernst så kanske detta kan vara något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...