måndag 26 augusti 2013

hundägarnas dröminredning

Jag ska erkänna från början - jag är inte riktigt en hundälskare. Jo, jag tycker om hundar - men fattar liksom inte varför de ska vara i soffor och sängar? Gillar inte fästingar och andra kryp. Gillar inte att kliva runt i grus och få hundhår på kläderna. Så här kommer vad jag skulle göra om jag hade hund (och pengar):













Fast å andra sidan vet jag ju att hundägare älskar att ha sina hundar i sängen eller på soffan? Så varför inte ge hunden en egen soffa åtminstone:


Känner ni igen hunden från bilden med hundrummet ovan? Han får tydligen använda mattan också!


För det här är sånt som inte har med inredning eller boende att göra. Inte i en människas boende:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...