onsdag 1 januari 2014

året som var för bloggen


Det blir fjärde året jag bloggar om hus nu... Ett stort antal inlägg har det blivit - för det mesta ett inlägg om dagen om hus. Finns det mer att skriva om? Definitivt! Om inspirationen och tiden finns fortsätter jag ett tag till.

De populäraste inläggen har varit de jag har haft i högerkanten. Så nu slutar jag med dem så får du leta upp det intressantaste själv! För bloggen handlar inte alls bara om tvättstugor.


Antalet besökare har minskat sedan år 2012 (som var det bästa året). Många av mina läsare har nog försvunnit till Twitter och Instagram. Men jag gillar att blogga så jag behåller det forumet.

56% av läsarna använder Windows operativsystem - vilket i stort sett betyder att man sitter vid en PC när man surfar. Resten surfar troligen via surfplattor och mobiler - ganska stor andel. Jag har förenklat gränssnittet för den mobila versionen av bloggen så att det blir snabbare.

Ses vi resten av året?

3 kommentarer:

  1. Jag har precis hittat hit så jag hoppas du fortsätter blogga ett tag till:)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!
    Hälsningar Susanna

    SvaraRadera
  3. självklart ses vi resten av året!! Går ofta in och läser och tittar, är dock dålig med att kommentera. Gillar verkligen dina inlägg och har inspirerats av många bilder. Ser fram emot kommande inlägg /Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...