måndag 14 april 2014

Hemnet eller inte

Fakta lånad från GP
Booli skriver "Så skiljer sig Hemnet Blocket Bostad och Booli.se åt" . Karin Friberg skriver "Vem vill äga Hemnet". Pressmeddelande om Nya Blocket Bostad. Hemnet själva skriver att vi alla är beroende av dem. Vi som är beroende surfar överallt?


Min personliga reflektion - betyder det här att alla fastighetsannonser inte finns på Hemnet nu?  I sådana fall kommer det gå neråt för Hemnet. Blocket Bostad har en riktigt snygg bildhantering och bra med pil till "nästa fastighet". Booli gillar jag, men snälla större bilder i sökresultatet! Jag ser inte (trots läsglasögon). Booli har många bra kringtjänster. Jag kommer att fortsätta med Hemnet tills Booli förstorar sina bilder, då byter jag gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...