torsdag 3 april 2014

inackorderingsstall

I många år drömde jag om att äga ett inackorderingsstall och hyra ut boxar. Det var länge sedan men jag kan fortfarande drömma när jag ser en fastighet som t.ex denna - Staffanstorp Södra Vallbyvägen 17.
"15 boxar, gästbostad och stora logar. Har du ett fullbelagt stall och gästbostaden uthyrd kan du bo här nästintill gratis. Stallet har interiör från Rüwer och Rüb, det finns spolplatta och ljus sadelkammare med fina förvaringsmöjligheter. Ridhuset har stort ljusinsläpp från såväl tak som sidor och fantastiskt ridunderlag"



Sen vet jag inte om jag skulle satsa på boxar idag - hellre lösdriftstall. Och en sak lärde jag mig under tiden vi hade hästen inackorderad hos andra - grusade hagar och tillräckligt stora hagar och många hagar är ett absolut måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...