söndag 29 juni 2014

veckans hus, v 26

Vackrast av allt denna vecka på bloggen tyckte jag glastaket på stallbyggnaden var?


Bloggen visade också fler skolor på Österlen till salu för den som missade Öja skola, härliga rottingmöbler och veckans värsta handlade om spegelväggar a la 80-tal.


Jag tipsade också om en inredningspod och känslan av att "det här är huset".

Jag och Mannen var i södra delarna av landet och tittade på två fastigheter igår. Jag blir alltid så besviken när jag ser hus till salu i verkligheten. Fast jag borde kunna läsa mellan raderna och veta att bilder luras. Kanske har jag bara för höga förhoppningar i förhållande till priset? Vi åkte också förbi en annan fastighet utan bokad tid, bara för att se läget - där fick jag för första gången den där wow-känslan. Utsikten var lika vacker som bilderna! Vad gäller fastighetsobjektet så var det mest  - ååå hjälp så mycket jobb ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...